Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Бурдаш, Юлія Іванівна | |
dc.date.accessioned | 2023-06-15T14:28:56Z | |
dc.date.available | 2023-06-15T14:28:56Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Бурдаш Ю. І. Оволодіння вимовою учнями початкової школи в процесі формування англомовної фонетичної компетентності : курсова робота з методики навчання англійської мови / Ю. І. Бурдаш ; наук. кер. О. М. Устименко ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2023. - К., 2023. - 28 с. | en_US |
dc.identifier.uri | http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/4174 | |
dc.description.abstract | Мета нашого дослідження – визначення ефективних методів та підходів до навчання вимови англійських звуків та їх комбінацій учнями другого класу початкової школи, з використанням ігрових технологій та вправ, для досягнення максимального рівня англомовної фонетичної компетентності. Завдання дослідження такі: 1) проаналізувати теоретичні джерела та наукові дослідження, що стосуються проблеми формування вимовної компетентності учнів початкової школи; 2) вивчити методи та підходи до навчання вимови англійських звуків та їх комбінацій, зокрема з використанням ігрових технологій та вправ; 3) провести експериментальне дослідження, що включатиме проведення вправ та ігор з учнями другого класу з метою оцінки їхнього рівня вимовної компетентності; 4) проаналізувати результати експериментального дослідження та визначити ефективні методи та підходи до навчання вимови англійських звуків та їх комбінацій учнями другого класу початкової школи; 5) розробити комплекс вправ та ігор для формування англомовної фонетичної компетентності учнів 2-го класу; | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.title | Оволодіння вимовою учнями початкової школи в процесі формування англомовної фонетичної компетентності | en_US |
dc.type | Other | en_US |