Abstract:
Мета нашого дослідження – визначення ефективних методів та підходів до навчання вимови англійських звуків та їх комбінацій учнями другого класу початкової школи, з використанням ігрових технологій та вправ, для досягнення максимального рівня англомовної фонетичної компетентності. Завдання дослідження такі: 1) проаналізувати теоретичні джерела та наукові дослідження, що стосуються проблеми формування вимовної компетентності учнів початкової школи; 2) вивчити методи та підходи до навчання вимови англійських звуків та їх комбінацій, зокрема з використанням ігрових технологій та вправ; 3) провести експериментальне дослідження, що включатиме проведення вправ та ігор з учнями другого класу з метою оцінки їхнього рівня вимовної компетентності; 4) проаналізувати результати експериментального дослідження та визначити ефективні методи та підходи до навчання вимови англійських звуків та їх комбінацій учнями другого класу початкової школи; 5) розробити комплекс вправ та ігор для формування англомовної фонетичної компетентності учнів 2-го класу;