dc.contributor.author |
Бурдаш, Юлія Іванівна |
|
dc.date.accessioned |
2023-06-15T14:28:56Z |
|
dc.date.available |
2023-06-15T14:28:56Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Бурдаш Ю. І. Оволодіння вимовою учнями початкової школи в процесі формування англомовної фонетичної компетентності : курсова робота з методики навчання англійської мови / Ю. І. Бурдаш ; наук. кер. О. М. Устименко ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2023. - К., 2023. - 28 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/4174 |
|
dc.description.abstract |
Мета нашого дослідження – визначення ефективних методів та підходів до навчання вимови англійських звуків та їх комбінацій учнями другого класу початкової школи, з використанням ігрових технологій та вправ, для досягнення максимального рівня англомовної фонетичної компетентності. Завдання дослідження такі: 1) проаналізувати теоретичні джерела та наукові дослідження, що стосуються проблеми формування вимовної компетентності учнів початкової школи; 2) вивчити методи та підходи до навчання вимови англійських звуків та їх комбінацій, зокрема з використанням ігрових технологій та вправ; 3) провести експериментальне дослідження, що включатиме проведення вправ та ігор з учнями другого класу з метою оцінки їхнього рівня вимовної компетентності; 4) проаналізувати результати експериментального дослідження та визначити ефективні методи та підходи до навчання вимови англійських звуків та їх комбінацій учнями другого класу початкової школи; 5) розробити комплекс вправ та ігор для формування англомовної фонетичної компетентності учнів 2-го класу; |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.title |
Оволодіння вимовою учнями початкової школи в процесі формування англомовної фонетичної компетентності |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |