Abstract:
Ця робота присвячена дослідженню фразеологізмів і фразових зворотів в іспанській мові та їх використання в розмовному стилі. У першій частині роботи класифікація фразеологізмів за різними характеристиками. Далі, досліджується використання фразеологізмів у розмовному стилі, зокрема їхнє застосування у визначаються терміни «фразеологізм», «стереотипна висловлювання» та «фрази-кліше» і проводиться діалогах. У другій частині роботи проводиться аналіз фразових зворотів в розмовному іспанському, базуючись на діалогах, програмах телебачення, ресурсах в Інтернеті тощо. Описуються головні групи фразеологізмів та їх значення та контекст використання. На основі досліджень виявлено залежність між використанням фразеологізмів та соціально-культурними особливостями мовців.