Репозитарій Київського національного
лінгвістичного університету

Англомовні запозичення у французькому рекламному дискурсі

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гонтова, Поліна Вячеславівна
dc.date.accessioned 2023-06-29T19:46:51Z
dc.date.available 2023-06-29T19:46:51Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Гонтова П. В. Англомовні запозичення у французькому рекламному дискурсі = Emprunts à l’anglais dans les textes de publicité : курсова робота з лінгвістики / П. В. Гонтова ; наук. кер. Н. Л. Дяченко ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2023. - 64 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/4434
dc.description.abstract Курсова робота складається зі вступу, двох розділів, висновків, списку використаних джерел та ілюстративного матеріалу, використаного під час дослідження. У першому розділі розглянуто теоретичні засади поняття запозичення, історія появи перших запозичень у французькій мові та її відносини із англійською крізь століття, піднято питання класифікації сучасних англіцизмів, а також мовної політики Франції. Окрім цього, проаналізовано поняття дискурсу та виокремлено певні особливості рекламного дискурсу. Другий розділ присвячено практичному дослідженню особливостей англіцизмів у французькому рекламному дискурсі та їх впливу на споживача, велику увагу приділено рекламним слоганам. У висновках підбито підсумки виконаної роботи. У списку використаної літератури наведено джерела, на основі яких було здійснене дослідження. en_US
dc.language.iso fr en_US
dc.subject адаптація en_US
dc.subject англіцизм en_US
dc.subject вплив en_US
dc.subject дискурс en_US
dc.subject запозичення en_US
dc.subject реклама en_US
dc.subject словник en_US
dc.subject слоган en_US
dc.title Англомовні запозичення у французькому рекламному дискурсі en_US
dc.title.alternative Emprunts à l’anglais dans les textes de publicité en_US
dc.type Other en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу