Abstract:
Курсова робота складається зі вступу, двох розділів, висновків, списку використаних джерел та ілюстративного матеріалу, використаного під час дослідження. У першому розділі розглянуто теоретичні засади поняття запозичення, історія появи перших запозичень у французькій мові та її відносини із англійською крізь століття, піднято питання класифікації сучасних англіцизмів, а також мовної політики Франції. Окрім цього, проаналізовано поняття дискурсу та виокремлено певні особливості рекламного дискурсу. Другий розділ присвячено практичному дослідженню особливостей англіцизмів у французькому рекламному дискурсі та їх впливу на споживача, велику увагу приділено рекламним слоганам. У висновках підбито підсумки виконаної роботи. У списку використаної літератури наведено джерела, на основі яких було здійснене дослідження.