dc.contributor.author |
Гонтова, Поліна Вячеславівна |
|
dc.date.accessioned |
2023-06-29T19:46:51Z |
|
dc.date.available |
2023-06-29T19:46:51Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Гонтова П. В. Англомовні запозичення у французькому рекламному дискурсі = Emprunts à l’anglais dans les textes de publicité : курсова робота з лінгвістики / П. В. Гонтова ; наук. кер. Н. Л. Дяченко ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2023. - 64 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/4434 |
|
dc.description.abstract |
Курсова робота складається зі вступу, двох розділів, висновків, списку використаних джерел та ілюстративного матеріалу, використаного під час дослідження. У першому розділі розглянуто теоретичні засади поняття запозичення, історія появи перших запозичень у французькій мові та її відносини із англійською крізь століття, піднято питання класифікації сучасних англіцизмів, а також мовної політики Франції. Окрім цього, проаналізовано поняття дискурсу та виокремлено певні особливості рекламного дискурсу. Другий розділ присвячено практичному дослідженню особливостей англіцизмів у французькому рекламному дискурсі та їх впливу на споживача, велику увагу приділено рекламним слоганам. У висновках підбито підсумки виконаної роботи. У списку використаної літератури наведено джерела, на основі яких було здійснене дослідження. |
en_US |
dc.language.iso |
fr |
en_US |
dc.subject |
адаптація |
en_US |
dc.subject |
англіцизм |
en_US |
dc.subject |
вплив |
en_US |
dc.subject |
дискурс |
en_US |
dc.subject |
запозичення |
en_US |
dc.subject |
реклама |
en_US |
dc.subject |
словник |
en_US |
dc.subject |
слоган |
en_US |
dc.title |
Англомовні запозичення у французькому рекламному дискурсі |
en_US |
dc.title.alternative |
Emprunts à l’anglais dans les textes de publicité |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |