Abstract:
Представлена робота присвячена дослідженню неологізмів, як способу збагачення словника французької мови, базуючись на попередніх дослідженнях лінгвістів та їхніх класифікаціях. Також вивчення причин та способів їх формування та адаптації у французькій мові, використовуючи методи аналізу неологізмів та їх використання в медіа дискурсі. Проаналізувавши сучасні медіа тексти ми можемо констатувати що розвиток технології, культури та суспільства справді сприяє появленню нових термінів та збагаченню термінологічних словників, адже з новими реаліями з’являються й нові поняття, які потребують адаптації. Також в даному дослідженні відведене особливе місце запозиченням, що становлять вагому частину неологізмів не лише у французькій мові. Особливий вплив на збагачення французького словника мають англіцизми, проте варто пам’ятати про їх розумне використання, оскільки при надмірному вживанні вони ставлять під загрозу французьку мову.