Репозитарій Київського національного
лінгвістичного університету

Опитування як найбільш поширений метод маркетингових досліджень (на прикладі ТОВ «лайфселл»)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Якимчук, Софія Степанівна
dc.date.accessioned 2023-07-03T14:12:46Z
dc.date.available 2023-07-03T14:12:46Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Якимчук С. С. Опитування як найбільш поширений метод маркетингових досліджень (на прикладі ТОВ «лайфселл») : курсова робота / С. С. Якимчук ; наук. кер. С. С. Лиса ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2023. - К., 2023. - 31 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/4446
dc.description.abstract Мета дослідити тему опитування як найбільш поширений метод маркетингових досліджень, проаналізувати та дослідити ТОВ «лайфселл», зі сторони даної теми. Завданням є розглянути теоретичні засади опитування як найпоширенішого методу маркетингових досліджень, тенденції сучасного розвитку маркетингових досліджень в Україні. Проаналізувати внутрішнє та зовнішнє середовище ТОВ «лайфселл», його особливості й характеристику. Розробити план маркетингового дослідження для ТОВ «лайфселл». Дослідити застосування маркетингових досліджень на підприємстві. Запропонувати напрями підвищення ефективності організації маркетингових досліджень. Розробити приклад опитування з метою визначення рівня задоволеності споживачів ТОВ «лайфселл». en_US
dc.language.iso other en_US
dc.title Опитування як найбільш поширений метод маркетингових досліджень (на прикладі ТОВ «лайфселл») en_US
dc.type Other en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу