Abstract:
Мета дослідити тему опитування як найбільш поширений метод маркетингових досліджень, проаналізувати та дослідити ТОВ «лайфселл», зі сторони даної теми.
Завданням є розглянути теоретичні засади опитування як найпоширенішого методу маркетингових досліджень, тенденції сучасного розвитку маркетингових досліджень в Україні. Проаналізувати внутрішнє та зовнішнє середовище ТОВ «лайфселл», його особливості й характеристику. Розробити план маркетингового дослідження для ТОВ «лайфселл». Дослідити застосування маркетингових досліджень на підприємстві.
Запропонувати напрями підвищення ефективності організації маркетингових досліджень. Розробити приклад опитування з метою визначення рівня задоволеності споживачів ТОВ «лайфселл».