dc.contributor.author |
Якимчук, Софія Степанівна |
|
dc.date.accessioned |
2023-07-03T14:12:46Z |
|
dc.date.available |
2023-07-03T14:12:46Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Якимчук С. С. Опитування як найбільш поширений метод маркетингових досліджень (на прикладі ТОВ «лайфселл») : курсова робота / С. С. Якимчук ; наук. кер. С. С. Лиса ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2023. - К., 2023. - 31 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/4446 |
|
dc.description.abstract |
Мета дослідити тему опитування як найбільш поширений метод маркетингових досліджень, проаналізувати та дослідити ТОВ «лайфселл», зі сторони даної теми.
Завданням є розглянути теоретичні засади опитування як найпоширенішого методу маркетингових досліджень, тенденції сучасного розвитку маркетингових досліджень в Україні. Проаналізувати внутрішнє та зовнішнє середовище ТОВ «лайфселл», його особливості й характеристику. Розробити план маркетингового дослідження для ТОВ «лайфселл». Дослідити застосування маркетингових досліджень на підприємстві.
Запропонувати напрями підвищення ефективності організації маркетингових досліджень. Розробити приклад опитування з метою визначення рівня задоволеності споживачів ТОВ «лайфселл». |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.title |
Опитування як найбільш поширений метод маркетингових досліджень (на прикладі ТОВ «лайфселл») |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |