Репозитарій Київського національного
лінгвістичного університету

Маркетингові дослідження з метою обґрунтування програм лояльності (на прикладі «AromaKava»)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гагін, Владислав Ярославович
dc.date.accessioned 2023-07-03T14:30:19Z
dc.date.available 2023-07-03T14:30:19Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Гагін В. Я. Маркетингові дослідження з метою обґрунтування програм лояльності (на прикладі «AromaKava») : курсова робота з курсу «Маркетингові дослідження» / В. Я. Гагін ; наук. кер. Ю. В. Усенко ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2023. - 35 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/4457
dc.description.abstract Метою дослідження є комплексне вивчення процесу підтвердження лояльності споживачів до компанії та розробка пропозицій щодо його навчання та підтримки. Для досягнення мети ставляться такі завдання: - визначити сутність та економічну доцільність лояльності споживачів до підприємства; - описати фактори, що впливають на рівень задоволеності та лояльності споживачів; - визначити методи дослідження формування та підтримки споживчої лояльності; - дослідити маркетингову діяльність ТОВ «AromaKava»; - обґрунтувати маркетингові складові формування програми лояльності на підприємстві; - запропонувати шляхи підвищення лояльності споживачів до підприємства. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.title Маркетингові дослідження з метою обґрунтування програм лояльності (на прикладі «AromaKava») en_US
dc.type Other en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу