dc.contributor.author |
Гагін, Владислав Ярославович |
|
dc.date.accessioned |
2023-07-03T14:30:19Z |
|
dc.date.available |
2023-07-03T14:30:19Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Гагін В. Я. Маркетингові дослідження з метою обґрунтування програм лояльності (на прикладі «AromaKava») : курсова робота з курсу «Маркетингові дослідження» / В. Я. Гагін ; наук. кер. Ю. В. Усенко ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2023. - 35 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/4457 |
|
dc.description.abstract |
Метою дослідження є комплексне вивчення процесу підтвердження лояльності споживачів до компанії та розробка пропозицій щодо його навчання та підтримки.
Для досягнення мети ставляться такі завдання: - визначити сутність та економічну доцільність лояльності споживачів до підприємства; - описати фактори, що впливають на рівень задоволеності та лояльності споживачів; - визначити методи дослідження формування та підтримки споживчої лояльності; - дослідити маркетингову діяльність ТОВ «AromaKava»; - обґрунтувати маркетингові складові формування програми лояльності на підприємстві; - запропонувати шляхи підвищення лояльності споживачів до підприємства. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.title |
Маркетингові дослідження з метою обґрунтування програм лояльності (на прикладі «AromaKava») |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |