dc.contributor.author |
Федоренко, Єлизавета Максимівна |
|
dc.date.accessioned |
2023-07-03T15:18:25Z |
|
dc.date.available |
2023-07-03T15:18:25Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Федоренко Є. М. Гіпербола як засіб творення можливих світів у франкомовному дискурсі масової реклами = L'hyperbole comme moyen de la creation des mondes possibles dans le discours de la publicité de masse : курсова робота з лінгвістики / Є. М. Федоренко ; наук. кер. Н. Є. Лисенко ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К.. 2023. - 39 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/4479 |
|
dc.description.abstract |
Подана курсова робота присвячена вивченню феномена гіперболи як одного із
засобів творення можливих світів у франкомовному дискурсі масової реклами.
Актуальність теми роботи зумовлена загальною спрямованістю сучасних
лінгвістичних студій на вивчення мовних та мовленнєвих феноменів, зокрема тих,
які відображають зв’язок мови та мислення. Новим є застосування теорії семантики
можливих світів до дослідження рекламного дискурсу. Дослідження проведено на матеріалі зразків франкомовного рекламного дискурсу, дібраних з інтернет-джерел, зокрема франкомовних видань: Elle, le Figaro, Marie Claire. Для досягнення окресленої мети було вирішено ряд завдань: висвітлено теоретичні основи вивчення феномену гіперболи як засобу творення можливих світів у сучасному франкомовному дискурсі масової реклами, виокремлено мовні засоби гіперболізації, що мають світотвірний потенціал у рекламному дискурсі, окреслено можливі світи, сформовані засобами гіперболи у франкомовному дискурсі масової реклами. |
en_US |
dc.language.iso |
fr |
en_US |
dc.subject |
гіпербола |
en_US |
dc.subject |
рекламний дискурс |
en_US |
dc.subject |
можливі світи |
en_US |
dc.subject |
лексико-семантичні засоби |
en_US |
dc.subject |
граматичні засоби |
en_US |
dc.title |
Гіпербола як засіб творення можливих світів у франкомовному дискурсі масової реклами |
en_US |
dc.title.alternative |
L'hyperbole comme moyen de la creation des mondes possibles dans le discours de la publicité de masse |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |