Короткий опис(реферат):
Подана курсова робота присвячена вивченню феномена гіперболи як одного із
засобів творення можливих світів у франкомовному дискурсі масової реклами.
Актуальність теми роботи зумовлена загальною спрямованістю сучасних
лінгвістичних студій на вивчення мовних та мовленнєвих феноменів, зокрема тих,
які відображають зв’язок мови та мислення. Новим є застосування теорії семантики
можливих світів до дослідження рекламного дискурсу. Дослідження проведено на матеріалі зразків франкомовного рекламного дискурсу, дібраних з інтернет-джерел, зокрема франкомовних видань: Elle, le Figaro, Marie Claire. Для досягнення окресленої мети було вирішено ряд завдань: висвітлено теоретичні основи вивчення феномену гіперболи як засобу творення можливих світів у сучасному франкомовному дискурсі масової реклами, виокремлено мовні засоби гіперболізації, що мають світотвірний потенціал у рекламному дискурсі, окреслено можливі світи, сформовані засобами гіперболи у франкомовному дискурсі масової реклами.