Abstract:
Подана курсова робота з лінгвістики присвячена дослідженню світотвірного
потеціалу евфемії у мові сучасних французьких ЗМІ. Поява евфемізмів у мові французьких медіа відбувається в контексті соціокультурних тенденцій та змін у суспільстві. Це явище привертає увагу лінгвістів, адже мова постійно розвивається та змінюється під впливом різних факторів, включаючи культурні, соціальні, політичні та технологічні зміни. Медіа, як важливий комунікативний канал, відображає ці зміни в мовному вживанні, використовуючи евфемізми. Мета курсової роботи полягає в розкритті світотвірного потенціалу феномена евфемії в сучасному французькому медіа-дискурсі. Матеріалом наукової розвідки слугували статті сучасних французьких
журналів, газет та енциклопедій: Le Monde, Le Parisien, Le Point, Le Figaro, Les
Echos, Le Devoir, BBC, Cairn, Universalis, La langue française. Для досягнення окресленої мети у роботі було висвітлено теоретичні основи вивчення евфемії як чинника творення можливих світів у мові сучасних французьких ЗМІ, зокрема застосовано теорію семантики можливих світів до дослідження медійного дискурсу, виявлено світотвірний потенціал евфемізмів у сучасному французькому медіа-дискурсі згідно з виокремленими тематичними групами