Репозитарій Київського національного
лінгвістичного університету

Стилістичні відмінності англо-американської та української реклами

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гладченко, Юлія Сергіївна
dc.date.accessioned 2023-07-05T09:54:12Z
dc.date.available 2023-07-05T09:54:12Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Гладченко Ю. С. Стилістичні відмінності англо-американської та української реклами = Stylistic differences of Anglo-american and Ukrainian advertising : курсова робота / Ю. С. Гладченко ; наук. кер. Н. П. Ізотова ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2023. - 29 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/4485
dc.description.abstract The aim of this research is to explore stylistic features that differentiate English and Ukrainian advertising discourse with regard to the cultural contexts. The theoretical significance of my work can be explained by the fact that my research reviews and analyzes information about stylistic differences of advertising discourse in Anglo-American and Ukrainian cultures. This will provide valuable insights into the ways that language and culture shape advertising practices and strategies in different contexts. The research methods are semantico-stylistic, contextual and interpretative, as well as elements of contrastive analysis. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Київ. нац. лінгв. ун-т. en_US
dc.subject дискурс реклами en_US
dc.subject комунікація en_US
dc.subject стилістичні відмінності en_US
dc.subject стилістичні подібності en_US
dc.subject контекст en_US
dc.title Стилістичні відмінності англо-американської та української реклами en_US
dc.title.alternative Stylistic differences of Anglo-american and Ukrainian advertising en_US
dc.type Other en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу