Abstract:
Метою цієї роботи є вивчення теоретичних, наукових та практичних аспектів франчайзингу та його потенціалу для підвищення ефективності вітчизняного бізнесу. Поставлена мета реалізується через вирішення таких завдань : 1. надати комплексний огляд франчайзингу як бізнес-моделі, включаючи його історію, види, переваги та недоліки; 2. проаналізувати ринок франчайзингу в Україні та світі, зосередившись на особливостях організації бізнесу на умовах франшизи в Україні; 3. розглянути приклад успішного франчайзингового підприємства Lviv Croissants та розвиток його бізнесу в сучасних умовах ; 4. оцінити ефективність діяльності франчайзингових підприємств та запропонувати шляхи підвищення ефективності вітчизняного франчайзингу.