Репозитарій Київського національного
лінгвістичного університету

Франчайзинг як форма організації бізнесу (на прикладі ТОВ "Lviv Croissant")

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Удінцева, Дарина Юріївна
dc.date.accessioned 2023-07-05T12:48:51Z
dc.date.available 2023-07-05T12:48:51Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Удінцева Д. Ю. Франчайзинг як форма організації бізнесу (на прикладі ТОВ "Lviv Croissant") : курсова робота / Д. Ю. Удінцева ; наук. кер. С. С. Лиса ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2023. - 34 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/4509
dc.description.abstract Метою цієї роботи є вивчення теоретичних, наукових та практичних аспектів франчайзингу та його потенціалу для підвищення ефективності вітчизняного бізнесу. Поставлена мета реалізується через вирішення таких завдань : 1. надати комплексний огляд франчайзингу як бізнес-моделі, включаючи його історію, види, переваги та недоліки; 2. проаналізувати ринок франчайзингу в Україні та світі, зосередившись на особливостях організації бізнесу на умовах франшизи в Україні; 3. розглянути приклад успішного франчайзингового підприємства Lviv Croissants та розвиток його бізнесу в сучасних умовах ; 4. оцінити ефективність діяльності франчайзингових підприємств та запропонувати шляхи підвищення ефективності вітчизняного франчайзингу. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.title Франчайзинг як форма організації бізнесу (на прикладі ТОВ "Lviv Croissant") en_US
dc.type Other en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу