dc.contributor.author |
Мяснікова, Анна Олександрівна |
|
dc.date.accessioned |
2023-07-05T12:55:50Z |
|
dc.date.available |
2023-07-05T12:55:50Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Мяснікова А. О. Франчайзинг як форма організації бізнесу (на прикладі ПІДПРИЄМСТВА З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ «МАКДОНАЛЬДЗ ЮКРЕЙН ЛТД») : курсова робота / А. О. Мяснікова ; наук. кер. Н. І. Насікан ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2023. - 33 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/4513 |
|
dc.description.abstract |
Мета дослідження: проаналізувати теоретичні аспекти франчайзингу як форми організації бізнесу та визначити резерви вдосконалення франчайзингової діяльності на прикладі ПІДПРИЄМСТВА З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ «МАКДОНАЛЬДЗ ЮКРЕЙН ЛТД». У відповідності із поставленою метою вирішувались такі завдання:
1. Розкрити значення та сутність франчайзингу. 2. З’ясувати види франчайзингу.
3. Проаналізувати переваги та недоліки франчайзингу. 4. Надати фінансово-господарську характеристику діяльності ПІІ «МАКДОНАЛЬДЗ ЮКРЕЙН ЛТД».
5. Дослідити бізнес-моделі франшизи компанії McDonald’s 6. Визначити резерви вдосконалення франчайзингової діяльності компанії. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.title |
Франчайзинг як форма організації бізнесу (на прикладі ПІДПРИЄМСТВА З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ «МАКДОНАЛЬДЗ ЮКРЕЙН ЛТД») |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |