Abstract:
Мета роботи полягає в розкритті художніх особливостей візуального письма в романі «Милий друг» та нарис «На воді». Актуальність дослідження полягає в тому що, не зважаючи на відносно довгу історію дослідження творчості Мопассана, потреба в нових аналізах є все ще великою. Особливо важливо досліджувати його твори з використанням сучасних концепцій. Змінюється час, змінюються координати культурно-історичної епохи. Відповідно цей об'єктивний процес ми спостерігаємо в наш час, уже майже посередині XXI століття і ці всі зміни диктують перепрочитання творчості Мопассана. Отже, про саму ідею закінчення дослідження творчості класика
літератури взагалі не може йтися, тому що нові реалії дійсності диктують нові підходи до аналізу, породжують новий антропологічний запит до класики літератури, зокрема і до письма Гі де Мопассана.