Репозитарій Київського національного
лінгвістичного університету

Вербальні засоби впливу у текстах англомовної реклами побутових товарів

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гензель, Данило Олегович
dc.date.accessioned 2023-07-19T07:41:28Z
dc.date.available 2023-07-19T07:41:28Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Гензель Д. О. Вербальні засоби впливу у текстах англомовної реклами побутових товарів = Verbal means of influence in the texts of English-language advertising of household goods : курсова робота / Д. О. Гензель ; наук. кер. І. О. Андрущенко ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2023. - 30 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/4888
dc.description.abstract Робота досліджує способи, за допомогою яких текстові рекламні повідомлення англомовного середовища впливають на споживачів, щоб залучити їх до придбання побутових товарів. Дослідження аналізує вербальні техніки, такі як маніпуляція емоціями, створення соціального статусу, використання переконливих аргументів та інших мовних засобів, що використовуються в рекламних текстах. Метою роботи є визначення особливостей вербальних засобів впливу в текстах англомовної реклами побутових товарів. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject рекламний текст en_US
dc.subject вербальні засоби впливу en_US
dc.subject візуальні засоби впливу en_US
dc.subject реклама en_US
dc.title Вербальні засоби впливу у текстах англомовної реклами побутових товарів en_US
dc.title.alternative Verbal means of influence in the texts of English-language advertising of household goods en_US
dc.type Other en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу