Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Гурин, Анастасія Валентинівна | |
dc.date.accessioned | 2023-07-19T12:12:38Z | |
dc.date.available | 2023-07-19T12:12:38Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Гурин А. В. Формування лінгвосоціокультурної компетентності учнів 6 класу в процесі навчання читання англійською мовою : курсова робота з методики навчання англійської мови / А. В. Гурин ; наук. кер. О. М. Устименко ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2023. - 56 с. | en_US |
dc.identifier.uri | http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/4906 | |
dc.description.abstract | Мета дослідження – дослідити методику формування в учнів 6 класу ЛСК під час навчання англомовного читання.Відповідно до мети визначено такі завдання: 1) визначити цілі та зміст формування ЛСК і компетентності в англомовному читанні учнів 6 класу; 2) охарактеризувати етапи інтегрованого формування ЛСК і компетентності в англомовному читанні; 3) описати вимоги та критерії щодо відбору текстів для формування ЛСК у процесі навчання читання англійською мовою учнів 6 класу; 4) проаналізувати автентичний навчально-методичний комплекс (НМК) для 6 класу, щодо характеру текстів і вправ для навчання читання і формування ЛСК; 5) провести спостереження на уроках англійської мови в 6 класах школи № 85 м. Києва з метою вивчення педагогічного досвіду інтегрованого формування ЛСК та англомовної КЧ; 6) відібрати тексти і на їх основі розробити фрагменти уроків з формування ЛСК в процесі навчання читання англійською мовою учнів 6 класу; 7) здійснити пробне навчання. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.subject | linguosociocultural competence | en_US |
dc.subject | authentic texts | en_US |
dc.subject | reading competence | en_US |
dc.subject | лінгвосоціокультурна компетентність | en_US |
dc.subject | автентичні тексти | en_US |
dc.subject | компетентність у читанні | en_US |
dc.title | Формування лінгвосоціокультурної компетентності учнів 6 класу в процесі навчання читання англійською мовою | en_US |
dc.type | Other | en_US |