Abstract:
Мета дослідження – дослідити методику формування в учнів 6 класу ЛСК під час
навчання англомовного читання.Відповідно до мети визначено такі завдання: 1) визначити цілі та зміст формування ЛСК і компетентності в англомовному
читанні учнів 6 класу; 2) охарактеризувати етапи інтегрованого формування ЛСК і компетентності в англомовному читанні; 3) описати вимоги та критерії щодо відбору текстів для формування ЛСК у процесі навчання читання англійською мовою учнів 6 класу; 4) проаналізувати автентичний навчально-методичний комплекс (НМК) для 6
класу, щодо характеру текстів і вправ для навчання читання і формування ЛСК;
5) провести спостереження на уроках англійської мови в 6 класах школи № 85 м.
Києва з метою вивчення педагогічного досвіду інтегрованого формування ЛСК та
англомовної КЧ; 6) відібрати тексти і на їх основі розробити фрагменти уроків з формування ЛСК в процесі навчання читання англійською мовою учнів 6 класу;
7) здійснити пробне навчання.