dc.contributor.author |
Гурин, Анастасія Валентинівна |
|
dc.date.accessioned |
2023-07-19T12:12:38Z |
|
dc.date.available |
2023-07-19T12:12:38Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Гурин А. В. Формування лінгвосоціокультурної компетентності учнів 6 класу в процесі навчання читання англійською мовою : курсова робота з методики навчання англійської мови / А. В. Гурин ; наук. кер. О. М. Устименко ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2023. - 56 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/4906 |
|
dc.description.abstract |
Мета дослідження – дослідити методику формування в учнів 6 класу ЛСК під час
навчання англомовного читання.Відповідно до мети визначено такі завдання: 1) визначити цілі та зміст формування ЛСК і компетентності в англомовному
читанні учнів 6 класу; 2) охарактеризувати етапи інтегрованого формування ЛСК і компетентності в англомовному читанні; 3) описати вимоги та критерії щодо відбору текстів для формування ЛСК у процесі навчання читання англійською мовою учнів 6 класу; 4) проаналізувати автентичний навчально-методичний комплекс (НМК) для 6
класу, щодо характеру текстів і вправ для навчання читання і формування ЛСК;
5) провести спостереження на уроках англійської мови в 6 класах школи № 85 м.
Києва з метою вивчення педагогічного досвіду інтегрованого формування ЛСК та
англомовної КЧ; 6) відібрати тексти і на їх основі розробити фрагменти уроків з формування ЛСК в процесі навчання читання англійською мовою учнів 6 класу;
7) здійснити пробне навчання. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
linguosociocultural competence |
en_US |
dc.subject |
authentic texts |
en_US |
dc.subject |
reading competence |
en_US |
dc.subject |
лінгвосоціокультурна компетентність |
en_US |
dc.subject |
автентичні тексти |
en_US |
dc.subject |
компетентність у читанні |
en_US |
dc.title |
Формування лінгвосоціокультурної компетентності учнів 6 класу в процесі навчання читання англійською мовою |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |