Abstract:
Отже, метою цього дослідження є вивчення ефективності використання мовних ігор для формування англомовної лексичної компетентності учнів 3 класу. Завдання дослідження такі: 1) визначити цілі і зміст формування англомовної лексичної компетентності учнів початкової школи; 2) охарактеризувати мовні ігри як ефективний засіб формування англомовної лексичної компетентності учнів початкової школи; 3) проаналізувати навчально-методичний комплекс з англійської мови для 3 класу щодо наявності ігрових вправ для формування англомовної лексичної компетентності учнів; 4) вивчити педагогічний досвід вчителів школи № 85 м. Києва щодо використання мовних ігор для формування англомовної лексичної компетентності учнів початкової школи; 5) відібрати мовні ігри для формування англомовної лексичної компетентності учнів 3 класу та укласти атлас лексичних ігор;
6) здійснити пробне навчання.