Abstract:
Мета курсової роботи – дослідити ефективність застосування різних видів наочності у процесі формування англомовної граматичної компетентності учнів 3 класу.
Для досягнення мети дослідження поставлено такі завдання: 1) здійснити аналіз чинних державних документів у галузі початкової шкільної освіти щодо цілей та змісту формування англомовної граматичної компетентності учнів початкової школи;
2) уточнити цілі та зміст формування англомовної граматичної компетентності учнів початкової школи; 3) здійснити аналіз наукових праць вітчизняних та зарубіжних вчених, щоб визначити особливості використання наочного матеріалу для формування англомовної граматичної компетентності учнів початкової школи;
4) охарактеризувати методичні особливості використання наочного матеріалу для формування англомовної граматичної компетентності учнів початкової школи;
5) вивчити та узагальнити педагогічний досвід учителів школи № 85 м. Києва щодо використання різних видів наочного матеріалу для формування англомовної граматичної компетентності учнів 3 класу; 6) проаналізувати автентичний навчально-методичний комплекс з англійської мови для 3 класу; 7) відібрати та організувати у форматі атласу різні види наочного матеріалу для формування англомовної граматичної компетентності учнів 3 класу; 8) здійснити пробне навчання.