Abstract:
Ця курсова робота пропонує вчителям вправи та стратегії для покращення навичок розуміння студентами іноземної мови на слух. Ці вправи спрямовані на те, щоб допомогти учням подолати типові труднощі розуміння аудіотексту іноземною мовою, такі як обмежений словниковий запас, погані навички аудіювання та недостатні знання. Він спрямований на подолання типових проблем, таких як обмежений
словниковий запас і погані навички слухання. Вивчення іноземної мови є основоположним, але студентам важко працювати з аудіотекстами. Ми обговоримо різні стратегії розробки ефективних вправ на аудіювання, таких як вправи перед аудіюванням, завдання на аудіювання та дії після аудіювання. Розробляючи ефективні вправи, вчителі можуть розвинути в учнів необхідні навички та
впевненість. У цій роботі розглядаються різні стратегії та техніки для розвитку навичок розуміння на слух, включаючи типи аудіотекстів, з якими студенти можуть зустрітися, і практичні вправи для вдосконалення навичок аудіювання. Крім того, у статті оцінюється важливість оцінювання здібностей до розуміння на слух і як розробити ефективне оцінювання. Загалом ця курсова робота спрямована на те, щоб допомогти вчителям залучити та покращити навички розуміння учнів на слух.