Abstract:
Мета курсової роботи – дослідити методику формування ЛСК учнів 6 класу в процесі навчання англомовного читання. Досягнення поставленої мети вимагає вирішення таких завдань:
● визначити вимоги до формування ЛСК та компетентності в читанні англійською мовою учнів 6 класу;
● охарактеризувати етапи інтегрованого формування ЛСК і компетентності в читанні англійською мовою;
● описати критерії відбору текстів для формування ЛСК в процесі читання англійською мовою;
● проаналізувати автентичний навчально-методичний комплекс (НМК) з англійської мови для 6 класу щодо текстів і вправ для інтегрованого формування ЛСК і компетентності в читанні англійською мовою;
● вивчити педагогічний досвід учителів школи № 85 м. Києва з формування ЛСК учнів 6 класу в процесі навчання англомовного читання; ● розробити фрагменти уроків з формування ЛСК учнів 6 класу в процесі навчання англомовного читання;
● здійснити пробне навчання.