Короткий опис(реферат):
Мета дослідження полягає в теоретичному обґрунтуванні, практичній
розробці та перевірці ефективності запропонованої методики формування
англомовної аудитивної компетентності в учнів 9 класу.
Для досягнення мети роботи поставлено такі завдання: 1) на основі аналізу сучасних підходів до навчання
іноземних мов у ЗЗСО та зокрема до формування іншомовної
аудитивної компетентності, дослідити основні психофізіологічні та
лінгводидактичні особливості аудіювання як виду мовленнєвої
діяльності, а також з’ясувати сутність англомовної аудитивної
компетентності;
2) здійснити аналіз підручника АМ, яким користуються
учні основної школи, на сучасність методів що використовуються
для формування аудитивної компетентності
3) визначити критерії навчального матеріалу для
формування англомовної аудитивної компетентності учнів основної
школи.
4) розробити приклади вправ для формування аудитивної
компетентності учнів 9 класу за використання сучасних засобів.