Abstract:
Мета дослідження – теоретично обґрунтувати, практично розробити та перевірити ефективність запропонованої методики тестового контролю англомовних лексичних навичок в учнів 6 класу. Завдання дослідження: - охарактеризувати процес тестового контролю; - описати види тестового контролю; - охарактеризувати вимоги до тестового контролю; - охарактеризувати лексичну компетентність; - аналізувати навчально-методичний комплекс (НМК) «On Screen 1» by
Virginia Evans and Jenny Dooley для 6 класу; - аналізувати інтерактивні платформи для створення тестових завдань; - розробити комплекс тестових завдань з теми «Predictions» для контролю лексичних навичок в учнів 6 класу; - аналізувати ефективність застосування комплексу тестових завдань з теми
«Predictions» для контролю лексичних навичок в учнів 6 класу.