Abstract:
Мета дослідження – вивчення та виділення основних особливостей розвитку умінь при навчанні читання англійською мовою у загальноосвітній школі.
Завдання дослідження:
- охарактеризувати методичні особливості розвитку умінь читання на старшому етапі навчання на уроках англійської мови;
- розкрити шляхи формування компенсаторних умінь читання;
- описати мету, завдання та умови проведення дослідно-експериментального навчання
- проаналізувати методику розвитку компенсаторних умінь читання.
Для вирішення поставлених завдань було використано такі методи дослідження:
- теоретичний аналіз педагогічної, методичної та психологічної літератури з проблеми дослідження;
- дослідно-експериментальне навчання; - узагальнення передового педагогічного досвіду навчання читання на уроках англійської мови;
- обробка результатів експерименту відповідно до методів математичної статистики.