Abstract:
Навчання іноземної мови сьогодні розглядається під кутом зору вміння спілкуватися, тобто на перший план виходить комунікативна спрямованість. Учень, перш за все, по завершенню школи повинен вміти користуватись мовою в різноманітних комунікативних ситуаціях, вільно оперувати стандартними мовленнєвими зразками, мати базовий рівень культурологічних знань щодо країни, мову якої він вивчає. Для цього підхід до навчання повинен бути комплексним та ретельно продуманим. Саме тому увага вчителів та методистів спрямована на пошук резервів для вдосконалення уроку іноземної мови та підвищення якої навчання загалом. Найпершим і найголовнішим кроком для цього є планування уроку, його попередня підготовка, ретельний відбір мовленнєвих зразків та завдань, які відповідатимуть меті уроку, віковим особливостям учнів та їх пізнавальним потребам. Саме тому вважаємо за доцільне більш детально вивчити особливості планування уроків англійської мови в
старшій школі.