Abstract:
Мета нашого дослідження – розробка методики використання проєктної технології для розвитку вмінь англійськомовного монологічного мовлення учнів 9 класу.
Для досягнення мети дослідження поставлено такі завдання:
1) уточнити цілі та зміст формування англійськомовної компетентності в монологічному мовленні учнів основної школи;
2) визначити особливості використання проєктної технології у процесі розвитку вмінь англійськомовного монологічного мовлення учнів основної школи;
3) вивчити та узагальнити педагогічний досвід учителів Скандинавської гімназії м. Києва щодо використання різних форм проєктної технології у процесі розвитку вмінь англійськомовного монологічного мовлення учнів основної школи;
4) проаналізувати підручник англійської мови для 9 класу щодо використання проєктної технології для розвитку вмінь англійськомовного монологічного мовлення учнів основної школи;
5) розробити навчальний проєкт для розвитку вмінь англійськомовного монологічного мовлення учнів 9 класу;
6) здійснити пробне навчання за розробленим проєктом для розвитку вмінь англійськомовного монологічного мовлення учнів 9 класу.