Abstract:
Мета курсової – уточнити етапи формування англійськомовної лексичної
компетентності учнів основної школи, обґрунтувати роль мультимедійних засобів у
навчанні, лексики школярів основної школи та запропонувати вправи з
використанням ІКТ для навчання англійської мови учнів 9 класів на етапах
формування лексичної компетентності. Для досягнення мети були поставлені наступні завдання: 1) визначити теоретичні аспекти поняття «лексична компетентність» в освіті, опрацювати та дослідити погляди різних науковців щодо тлумачення компетентності; 2) визначити роль лексичної компетентності у вивченні англійської мови, дослідити етапи та традиційні способи його формування; 3) визначити віково-психологічні особливості учнів основної школи та їх вплив на процес формування англомовної лексичної компетентності; 4) надати практичні рекомендації, приклади для формування словникового запасу учнів за допомогою електронної, мобільної, традиційної освіти та можливості їх поєднання.