Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Тарас, Лілія Володимирівна | |
dc.date.accessioned | 2023-07-26T19:27:13Z | |
dc.date.available | 2023-07-26T19:27:13Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Тарас Л. В. Формування англомовного потенційного словника учнів 8 класу : курсова робота з методики навчання англійської мови / Л. В. Тарас ; наук. кер. О. М. Устименко ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2023. - 28 с. | en_US |
dc.identifier.uri | http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/5011 | |
dc.description.abstract | Мета нашого дослідження – вивчення особливостей формування англомовного потенційного словника учнів 8 класу. Завдання дослідження такі: - визначити вимоги до володіння англомовною лексичною компетентністю учнями основної школи і, зокрема, 8 класу; - розкрити поняття потенційного словника і його особливості; - проаналізувати навчально-методичний комплекс «Focus 2» з англійської мови для 8 класу щодо наявності вправ і прийомів формування англомовного потенційного словника учнів; - дібрати і розробити вправи для формування англомовного потенційного словника учнів 8 класу. - здійснити пробне навчання. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.subject | English lexical competence | en_US |
dc.subject | potential vocabulary | en_US |
dc.subject | word guessing techniques | en_US |
dc.subject | 8th grade pupils | en_US |
dc.subject | англомовна лексична компетентність | en_US |
dc.subject | потенційний словник | en_US |
dc.subject | прийоми мовної та мовленнєвої здогадки | en_US |
dc.subject | учні 8 класу | en_US |
dc.title | Формування англомовного потенційного словника учнів 8 класу | en_US |
dc.type | Other | en_US |