dc.contributor.author |
Тарас, Лілія Володимирівна |
|
dc.date.accessioned |
2023-07-26T19:27:13Z |
|
dc.date.available |
2023-07-26T19:27:13Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Тарас Л. В. Формування англомовного потенційного словника учнів 8 класу : курсова робота з методики навчання англійської мови / Л. В. Тарас ; наук. кер. О. М. Устименко ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2023. - 28 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/5011 |
|
dc.description.abstract |
Мета нашого дослідження – вивчення особливостей формування англомовного потенційного словника учнів 8 класу. Завдання дослідження такі: - визначити вимоги до володіння англомовною лексичною компетентністю учнями основної школи і, зокрема, 8 класу; - розкрити поняття потенційного словника і його особливості;
- проаналізувати навчально-методичний комплекс «Focus 2» з англійської мови для 8 класу щодо наявності вправ і прийомів формування англомовного потенційного словника учнів; - дібрати і розробити вправи для формування англомовного потенційного словника учнів 8 класу. - здійснити пробне навчання. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
English lexical competence |
en_US |
dc.subject |
potential vocabulary |
en_US |
dc.subject |
word guessing techniques |
en_US |
dc.subject |
8th grade pupils |
en_US |
dc.subject |
англомовна лексична компетентність |
en_US |
dc.subject |
потенційний словник |
en_US |
dc.subject |
прийоми мовної та мовленнєвої здогадки |
en_US |
dc.subject |
учні 8 класу |
en_US |
dc.title |
Формування англомовного потенційного словника учнів 8 класу |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |