Короткий опис(реферат):
Мета дослідження – теоретично обґрунтувати та практично перевірити необхідність використання засобів наочності, зокрема аудитивної та аудіовізуальної наочності, для формування компетентності в діалогічному мовленні старшокласників та перевірити ефективність. Мета дослідження досягається шляхом реалізації таких завдань:
а) розкрити особливості навчання англійськомовного діалогічного мовлення в старшій школі;
б) охарактеризувати засоби формування компетентності у діалогічному мовленні та запропонувати ефективні засоби наочності;
г) проаналізувати навчально-методичний комплекс FOCUS (2nd edition) на предмет наявності засобів наочності;
д) провести аналіз аудіо- та відеоматеріалу інтернет-ресурсів щодо доцільності їх використання в процесі навчання діалогічного мовлення;
е) розробити комплекс вправ та завдань для формуванні англійськомовної компетентності в діалогічному мовленні учнів старших класів.