Abstract:
Мета курсової роботи полягає у дослідженні методики використання мовних ігор для формування англомовної граматичної компетентності учнів 5 класу. Поставлена мета курсової роботи реалізується шляхом виконання наступних завдань:
- відібрати і проаналізувати наукові і навчально-методичні джерела з використання мовних ігор для формування граматичної компетентності;
- визначити вимоги до сформованості англомовної граматичної компетентності учнів 5 класу, зокрема уточнити цілі і зміст навчання англомовного граматичного матеріалу учнів 5 класу;
- охарактеризувати вікові психологічні особливості учнів 5 класу;
- описати дидактичний і методичний потенціал мовних ігор у навчанні іноземних мов, зокрема для формування англомовної граматичної компетентності учнів 5 класу; - здійснити спостереження на уроках англійської мови в 5 класах школи № 85 м. Києва;
- вивчити педагогічний досвід учителів школи № 85 м. Києва щодо використання мовних ігор для навчання англомовного граматичного матеріалу;
- проаналізувати граматичний матеріал та вправи навчально-методичного комплексу з англійської мови “Prepare 1” для 5 класу;
- відібрати мовні ігри та укласти атлас ігор для формування англомовної граматичної компетентності учнів 5 класу; - провести пробне навчання.