Abstract:
Мета дослідження – теоретично обґрунтувати, практично розробити та перевірити ефективність методики тестового контролю сформованості англомовної граматичної компетентності. У відповідноcті з метою доcлідження були поcтaвлені нacтупні зaвдaння: 1. Опрацювати літературу з питання тестового контролю сформованості граматичної компетентності учнів старшої школи. Встановити основні особливості тестового контролю в контексті освітнього процесу. 2. Описати основні види тестових завдань та їх особливості, а також встановити вимоги до створення тестових завдань для контролю знань учнів старшої школи. 3. Провести аналіз тестових завдань з підручника On Screen B2+ з метою визначення їхньої ефективності для контролю рівня сформованості граматичної компетентності в учнів старшої школи. Розробити комплекс тестових завдань для контролю рівня сформованості граматичної компетентності в учнів старшої школи. 4. Провести аналіз онлайн платформ для проведення тестового контролю з метою вибору найбільш підходящої для використання в контексті контролю рівня сформованості граматичної компетентності в учнів старшої школи.