Abstract:
Метою дослідження є вивчення та аналіз процесу формування монологічного мовлення учнів основної школи з використанням ігрових технологій, які вивчають англійську мову. Для досягнення визначеної мети дослідження необхідно виконати такі завдання:
1) встановити цілі та зміст формування англійськомовної компетентності у монологічному мовленні учнів основної школи;
2) визначити етапи формування англійськомовної компетентності у монологічному мовленні учнів основної школи;
3) розглянути сутність використання ігрових технологій в учнів основної школи а англійськомовної компетентності в монологічному мовленні;
4) провести дослідження процесу формування в учнів основної школи англійськомовної компетентності в монологічному мовленні;
5) укласти фрагмент уроку з англійської мови у 9 класі з використанням ігрових моментів;
6) сформувати методичні рекомендації щодо організації процесу формування в учнів основної школи англійськомовної компетентності в монологічному мовленні з використанням ігрових технологій.