dc.contributor.author |
Хілобок, Катерина Валеріївна |
|
dc.date.accessioned |
2023-07-26T19:46:11Z |
|
dc.date.available |
2023-07-26T19:46:11Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Хілобок К. В. Ігрові форми роботи на уроці англійської мови і культури у старшій школі : курсова робота з методики навчання англійської мови / К. В. Хілобок ; наук. кер. Ю. В. Кузьменко ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2023. - 35 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/5019 |
|
dc.description.abstract |
Мета курсової роботи полягає у теоретичному обґрунтуванні, практичній ро-зробці та перевірці ефективності використання засобів ігрових технологій на уроках АМ у старших класах ЗЗСО. Для реалізації поставленої мети було сформульовано наступні завдання:
1. Розкрити поняття «ігрові технології» в сучасній психолого-педагогічній науці.
2. Проаналізувати наукові теорії відомих дослідників, таких як: К. Грос, Г. Спенсер, Ф. Шіллер та сучасні дослідження гри.
3. Охарактеризувати вплив та користь ігрових технологій на уроках АМ та класифікувати їх.
4. Охарактеризувати вікові та психологічні особливості учнів старшої школи.
5. Проаналізувати НМК « On screen B2+» 11 класу.
6. Надати комплекс ігрових завдань з теми «Food and Health». |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
game forms of work |
en_US |
dc.subject |
game technologies |
en_US |
dc.subject |
communication skills |
en_US |
dc.subject |
high school students |
en_US |
dc.subject |
English language |
en_US |
dc.subject |
motivation |
en_US |
dc.subject |
tasks |
en_US |
dc.subject |
ігрові технології |
en_US |
dc.subject |
комунікативні здібності |
en_US |
dc.subject |
учні старшої школи |
en_US |
dc.subject |
ігрові форми роботи |
en_US |
dc.subject |
англійська мова |
en_US |
dc.subject |
мотивація |
en_US |
dc.subject |
завдання |
en_US |
dc.title |
Ігрові форми роботи на уроці англійської мови і культури у старшій школі |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |