Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Хілобок, Катерина Валеріївна | |
dc.date.accessioned | 2023-07-26T19:46:11Z | |
dc.date.available | 2023-07-26T19:46:11Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Хілобок К. В. Ігрові форми роботи на уроці англійської мови і культури у старшій школі : курсова робота з методики навчання англійської мови / К. В. Хілобок ; наук. кер. Ю. В. Кузьменко ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2023. - 35 с. | en_US |
dc.identifier.uri | http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/5019 | |
dc.description.abstract | Мета курсової роботи полягає у теоретичному обґрунтуванні, практичній ро-зробці та перевірці ефективності використання засобів ігрових технологій на уроках АМ у старших класах ЗЗСО. Для реалізації поставленої мети було сформульовано наступні завдання: 1. Розкрити поняття «ігрові технології» в сучасній психолого-педагогічній науці. 2. Проаналізувати наукові теорії відомих дослідників, таких як: К. Грос, Г. Спенсер, Ф. Шіллер та сучасні дослідження гри. 3. Охарактеризувати вплив та користь ігрових технологій на уроках АМ та класифікувати їх. 4. Охарактеризувати вікові та психологічні особливості учнів старшої школи. 5. Проаналізувати НМК « On screen B2+» 11 класу. 6. Надати комплекс ігрових завдань з теми «Food and Health». | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.subject | game forms of work | en_US |
dc.subject | game technologies | en_US |
dc.subject | communication skills | en_US |
dc.subject | high school students | en_US |
dc.subject | English language | en_US |
dc.subject | motivation | en_US |
dc.subject | tasks | en_US |
dc.subject | ігрові технології | en_US |
dc.subject | комунікативні здібності | en_US |
dc.subject | учні старшої школи | en_US |
dc.subject | ігрові форми роботи | en_US |
dc.subject | англійська мова | en_US |
dc.subject | мотивація | en_US |
dc.subject | завдання | en_US |
dc.title | Ігрові форми роботи на уроці англійської мови і культури у старшій школі | en_US |
dc.type | Other | en_US |