Abstract:
Мета нашого дослідження – розроблення методики розвитку умінь англомовного діалогічного мовлення учнів 5-го класу як ланки основної школи. Завдання дослідження наступні: 1) окреслити вимоги до рівня сформованості умінь діалогічного мовлення учнів основної школи; 2) з’ясувати психологічні особливості учнів основної школи; 3) вивчити та узагальнити педагогічний досвід учителів спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням англійської мови №85 міста Києва щодо розвитку умінь англомовного діалогічного мовлення учнів 5-го класу; 4) проаналізувати підручник з англійської мови для п’ятого класу щодо наявності та ефективності завдань, спрямованих на розвиток умінь англомовного діалогічного мовлення учнів 5-го класу; 5) підібрати і розробити вправи для розвитку умінь англомовного діалогічного мовлення учнів 5-го класу; 6) здійснити пробне навчання учнів п’ятого класу на матеріалі розроблених вправ для розвитку умінь англомовного діалогічного мовлення учнів 5-го класу.