Репозитарій Київського національного
лінгвістичного університету

Методика формування лінгвосоціокультурної компетентності в аудіюванні з використанням аудіоматеріалів на уроках англійської мови в основній школі

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Шинкаренко, Анна Олегівна
dc.date.accessioned 2023-07-27T19:21:31Z
dc.date.available 2023-07-27T19:21:31Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Шинкаренко А. О. Методика формування лінгвосоціокультурної компетентності в аудіюванні з використанням аудіоматеріалів на уроках англійської мови в основній школі : курсова робота з методики навчання англійської мови / А. О. Шинкаренко ; наук. кер. Г. Е. Борецька ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2023. - 31 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/5026
dc.description.abstract Мета дослідження⁚ науковий аналіз та узагальнення поняття ЛСКК; виділити проблеми та перешкоди при формуванні лінгвосоціокультурної компетентності за допомогою аудіоматеріалів та знайти шляхи вирішення цих труднощів. Для досягнення поставленої мети необхідним є виконання наступних завдань⁚ - аналіз наукової літератури з даної теми; - проаналізувати вікові особливості учнів основної школи для того, щоб прийняти до уваги це в процесі формування ЛСКК; - чітко окреслити етапи формування лінгвосоціокультурної компетентності; - провести опитування учнів з даної теми; - обрати найкращі вправи і завдання для формування даної компетентності. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.title Методика формування лінгвосоціокультурної компетентності в аудіюванні з використанням аудіоматеріалів на уроках англійської мови в основній школі en_US
dc.type Other en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу