Abstract:
Мета нашого дослідження – розроблення методики використання різних видів наочності в процесі формування англомовної лексичної компетентності учнів першого класу. Завдання дослідження наступні:
1) визначити цілі і зміст формування англомовної лексичної компетентності учнів початкової школи;
2) з’ясувати психологічні особливості учнів першого класу
3) охарактеризувати різні способи наочності для формування англомовної лексичної компетентності учнів початкової школи; 4) вивчити та узагальнити педагогічний досвід учителів школи № 85 м. Києва щодо використання різних видів наочності у процесі формування англомовної лексичної компетентності учнів початкової школи; 5) проаналізувати підручники з англійської мови для першого класу щодо використання різних видів наочності задля формування англомовної лексичної компетентності учнів;
6) підібрати і розробити вправи для формування англомовної лексичної компетентності учнів першого класу з використанням різних способів наочності;
7) здійснити пробне навчання учнів першого класу на матеріалі вправ для формування англомовної граматичної компетентності з використанням різних способів наочності.