Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Лифар, Катерина Дмитрівна | |
dc.date.accessioned | 2023-07-27T19:35:23Z | |
dc.date.available | 2023-07-27T19:35:23Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Лифар К. Д. Розвиток емоційного інтелекту як основи формування позитивного ставлення учнів до навчання : курсова робота з педагогіки / К. Д. Лифар ; наук. кер. О. С. Волярська ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2023. - 30 с. | en_US |
dc.identifier.uri | http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/5029 | |
dc.description.abstract | Мета дослідження: теоретично проаналізувати процес розвитку емоційного інтелекту учнів у шкільних умовах. Завдання дослідження: 1. Теоретично проаналізувати інтелектуально-емоційну сферу учнів в психолого-педагогічній теорії і практиці. 2. Охарактеризувати умови розвитку емоційного інтелекту учнів в школі. 3. Розробити рекомендації з розвитку емоційного інтелекту в учнів. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.subject | emotional intelligent | en_US |
dc.subject | emotions | en_US |
dc.subject | upbringing | en_US |
dc.subject | pedagogy and psychological conditionals of upbringing | en_US |
dc.subject | positive attitude to the education | en_US |
dc.subject | емоційний інтелект | en_US |
dc.subject | емоції | en_US |
dc.subject | виховання | en_US |
dc.subject | педагогіко-психологічні умови виховання | en_US |
dc.subject | позитивне ставлення до навчання | en_US |
dc.title | Розвиток емоційного інтелекту як основи формування позитивного ставлення учнів до навчання | en_US |
dc.type | Other | en_US |