dc.contributor.author |
Лифар, Катерина Дмитрівна |
|
dc.date.accessioned |
2023-07-27T19:35:23Z |
|
dc.date.available |
2023-07-27T19:35:23Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Лифар К. Д. Розвиток емоційного інтелекту як основи формування позитивного ставлення учнів до навчання : курсова робота з педагогіки / К. Д. Лифар ; наук. кер. О. С. Волярська ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2023. - 30 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/5029 |
|
dc.description.abstract |
Мета дослідження: теоретично проаналізувати процес розвитку емоційного інтелекту учнів у шкільних умовах. Завдання дослідження:
1. Теоретично проаналізувати інтелектуально-емоційну сферу учнів в психолого-педагогічній теорії і практиці.
2. Охарактеризувати умови розвитку емоційного інтелекту учнів в школі.
3. Розробити рекомендації з розвитку емоційного інтелекту в учнів. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
emotional intelligent |
en_US |
dc.subject |
emotions |
en_US |
dc.subject |
upbringing |
en_US |
dc.subject |
pedagogy and psychological conditionals of upbringing |
en_US |
dc.subject |
positive attitude to the education |
en_US |
dc.subject |
емоційний інтелект |
en_US |
dc.subject |
емоції |
en_US |
dc.subject |
виховання |
en_US |
dc.subject |
педагогіко-психологічні умови виховання |
en_US |
dc.subject |
позитивне ставлення до навчання |
en_US |
dc.title |
Розвиток емоційного інтелекту як основи формування позитивного ставлення учнів до навчання |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |