Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Носон, Аліна Миколаївна | |
dc.date.accessioned | 2023-07-27T19:39:02Z | |
dc.date.available | 2023-07-27T19:39:02Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Носон А. М. Організація інклюзивного навчання школярів з особливими потребами у сучасній шкільній практиці : курсова робота з педагогіки / А. М. Носон ; наук. кер. О. С. Волярська ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2023. - 37 с. | en_US |
dc.identifier.uri | http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/5030 | |
dc.description.abstract | Метою дослідження є створення умов для особистісного розвитку, творчої самореалізації та утвердження людської гідності дітей з особливостями фізичного та розумового розвитку. Цілі дослідження: 1. Теоретичний аналіз теоретичних засад інклюзивної освіти як складової нової української школи. 2. Спирання на світовий досвід впровадження інклюзивної освіти. 3. Порівняти інклюзивне навчання та інклюзивне навчання школярів. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.subject | education | en_US |
dc.subject | inclusive education | en_US |
dc.subject | adaptation and modification | en_US |
dc.subject | inclusive class | en_US |
dc.subject | children with special needs | en_US |
dc.subject | differentiated teaching | en_US |
dc.subject | inclusive education | en_US |
dc.subject | освіта | en_US |
dc.subject | інклюзивна освіта | en_US |
dc.subject | адаптація та модифікація | en_US |
dc.subject | інклюзивний клас | en_US |
dc.subject | діти з особливими потребами | en_US |
dc.subject | диференційоване викладання | en_US |
dc.subject | інклюзивне навчання | en_US |
dc.title | Організація інклюзивного навчання школярів з особливими потребами у сучасній шкільній практиці | en_US |
dc.type | Other | en_US |