Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Волочай, Діана Андріївна | |
dc.date.accessioned | 2023-07-29T20:27:16Z | |
dc.date.available | 2023-07-29T20:27:16Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Волочай Д. А. Формування іспаномовної лексичної компетентності в учнів 8 класу засобом кроссенсу : курсова робота / Д. А. Волочай ; наук. кер. О. Б. Бігич ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2023. - 43 с. | en_US |
dc.identifier.uri | http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/5042 | |
dc.description.abstract | Мета дослідження – виявити стратегії, підходи та ефективні засоби формування іспаномовної лексичної компетенції. Для реалізації мети були поставлені наступні завдання: - охарактеризувати теоретичні аспекти іншомовної лексичної компетентності; - визначити особливості використання технології кроссенсу на уроках іспанської мови; - встановити роль іспаномовної лексичної компетентності засобом кроссенсу; - надати практичні рекомендації, приклади щодо формування іспаномовної лексичної компетенції засобом кроссенсу. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.subject | crossense | en_US |
dc.subject | competence | en_US |
dc.subject | lexical competence | en_US |
dc.subject | competence approach | en_US |
dc.subject | Spanish language | en_US |
dc.subject | кроссенс | en_US |
dc.subject | компетентність | en_US |
dc.subject | лексична компетентність | en_US |
dc.subject | компетентнісний підхід | en_US |
dc.subject | іспанська мова | en_US |
dc.title | Формування іспаномовної лексичної компетентності в учнів 8 класу засобом кроссенсу | en_US |
dc.type | Other | en_US |